صنعتی اصفهان

چند روز پیش یکی از دوستان برام عکسهای مسافرتشون را به اصفهان فرستاد و من کلی دلم برای اصفهان و صنعتی تنگ شد. قرار بود ما هم توی این مسافرت همراهشون باشیم ولی چون دو روز قبل از پروازمون بود منصرف شدیم .  
 
یاد سلف و خورشت چمن ، یاد جاده ابریشم و تالارها ، یاد جنگل و کوه سید ممد ، یاد نقلیه و سوپر امین ، یاد مخابرات و بازارچه ،یاد امتحانات چهار ساعته جزوه باز...  
یاد همه خوشی ها و سختی هاش به خیر
 
نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام
عکسهای قشنگی از دانشگاه گذاشتی با دیدن اینها من هم به اون دوران رفتم و کلی خاطرات زنده شد کاش یه بار دیگه میشد همگی با هم بریم اونجا
خوش باشید.

سلام من هم واقعا دلم برای اون روز ها تنگ شده !

دونده یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://davandehgan.blogfa.com/

سلام بر مریم خانم گل.همین امروز صبح وبلاگت رو در جستجوی بین وبلاگهای استرالیایی پیدا کردم.همش رو خوندم.اونموقع که شما رفتید(تیر ۸۷)ما تازه با گلدن گروپ قرارداد بستیم و شروع کردیم.ممنون که اینقدر واقع بینانه نوشتی.توی آرشیوتون چیزی از رشته شما یا آقای همسر نفهمیدم.میشه اگر ممکنه بگید.خوشحالم که با شما آشنا شدم و از امروز هم بی اجازه در پیوندای وبلاگم جا خوش کردید.

سلام
امیدوارم که کارتون به زودی درست بشه .
من نساجی خوندم و محمد صنایع ولی طبق معمول هر دو کار غیر مرتبط IT می کردیم .

امیررضا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.hakarim.blogfa.com/

ایران خوب است ولی عزیز جای رشد نداره
به شدت هم شلوغ شده
همه تو مدیگه می لولن/ هیچ چیز قشنگی سابق رو نداره
ولی خب وطنه دیگه
البته من از تهران می گم
اصفهون رو نمی دونم

بهار یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ http://bahar77.blogfa.com

سلام مریم جان
مطالبت خیلی جالبه و نگاه خوبی داری بدور از تعصب و واقعی. لذت بردم از خوندنت
شاد باشی

مسعود-شنوایی شناس جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

اینجا دانشگاست یا پارکه
خیلی باحاله

آیدین ک شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://ieplusit.blogspot.com

جالب بود. یادش بخیر

خیلی خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد