جیره کتاب

به نظرم یکی از مهمترین سرگرمی هایی را که ما در زندگی دور از ایران از دست می دهیم کتاب خواندن است ( کتابهایی به زبان فارسی ) 

بهرحال برای دوستان علاقمند به کتاب خوانی معرفی سایت جیره کتاب ارزشمند خواهد بود شما با عضویت در این سایت می توانید هر ماه کتابی را از طریق پست دریافت کنید   

جیره کتاب هر ماه براساس موضوعات مورد علاقه و سلیقه شما برایتان کتابی انتخاب و ارسال می نماید توضیحات بیشتر را اینجا بخوانید و اطلاعات مربوط به عضویت را اینجا

 

نظرات 8 + ارسال نظر
اشکان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://ashkanmt.blogspot.com/

پیشنهاد خوبیه .ممنون

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام مریم جان
من باراوله به وبلاگت میام.اما خوشحال شدم از اطلاعات خوبی که در پست قبلی دادی.رادین کوچولو چطوره؟
میشه یه سوال بپرسم:من ۲ ماهه بادردارم وپی آر دارم و الان تهرانم.میخوام بدونم میشه مثلا ماهه ۷ بادرداری اومد اونجا و خب دکتر بهت معرفی میشه و خلاصه میشه یکی آخرای بادرداری بیاد و اونجا پروسه زایمانش عادی برگزار بشه؟یا یه روتین پیجیده و خاص داره ؟ من یه بچه دارم و زایمان قبلیم طبیعی بوده با اپیدورال در تهران ...

سلام
بله با شنیده هام این کار کاملا عملی است و هیچ مشکلی نداره

jalil یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

your writing is very great and helpful













گذر سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ق.ظ http://gozar.blogspot.com

من نمی دونم شما در کدوم قسمت ملبورن هستید تو سابرب نانووادینگ یک کتاب خونه هست که کتابهای فازسی داره البته خیلی زیاد نیست ولی برای من همینم غنیمت بوده

شادی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

چه عالی

مژگان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام مریم جان.خوشحالم که دوباره مینویسی.قدم نورسیده مبارک .نوشته هاتو میخونم ولی ازتنبلی تابحال نظرنگذاشتم.میتونم یک سوال بپرسم اگر وقت داشتی جواب بدی ممنونم.اگر زنی سرکارنره میتونه برای مادروپدرش برای موقع زایمان دعوت نامه بفرسته یا باید شوهرش که درآمدداره این کاروبکنه.مرسی.

سلام شما می تونید دعوتنامه برای والدین تون بفرستید اما برای اعتبار بیشتر بهتر به شاغل بودن همسرت اشاره کنی (البته این اطلاعات منه باز هم می تونی توی سایت چک کنی)

بابک چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام. وبلاگتون خیلی خوب سازماندهی شده و من به شخصه از خوندش لذت بردم. منتظر پست های جدیدتون هستم.
اگر خدا بخواد و آقامون ما رو هم طلب کنه سال دیگه به همراه بانو به دیار کانگروها هجرت کبری خواهیم کرد.
لطفاْ اگه ممکنه کمی راجب به تفریحات اونجا البته از نوع سالمش هم برام بنویس. خب حتماْ می دونی که ما ایرنیها بدون تفریح دق می کنیم. مخصوصاْ من و بانو که شمالی هم هستیم و همه چی اینجا خور و خواب و شهوت.
با تشکر از شما
راستی قدم نورسیدتون هم مبارک.

مریم جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://oblishia.persianblog.ir

سلام مریم جان
ممنون بابت اطلاعاتت راجع به سایت جیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد