همه چی آرومه

 
بعد از گذشت سه ماه از ورودمان به ایران می تونم بگم اینجا همه چی آرومه
وقتی تصمیم به برگشت گرفتیم خیلی نگران بودیم که برامون زندگی در ایران سخت تر از گذشته باشه وقایعی که جدیدا رخ داده بود هم مزید بر علت بود که نگرانی ها را افزایش بده
اما نمی دونم از شانس ما بود یا واقعیت اینطوره؟  واقعا همه چی در ایران آرومه
ممکنه در لایه ای از زندگی تغییرات زیادی رخ داده باشه ولی لایه بیرونی زندگی برای مردم بدون هیچ تنشی در جریانه یا لااقل اینطور به نظر می رسه
بجز چند دیوار نوشته که به طرز آماتوری روی اونها خط خطی شده من چیزی ندیدم
تصور من که هر روز اخبار و حوادث ایران را دنبال می کردم خیلی با آنچه دیدم متفاوت بود از دوستان دیگر هم شنیده بودم که آنچه که ما در خارج از ایران می بینیم با آنچه اونها لمس می کنند متفاوته
شاید همه چی تموم شده
بهرحال زندگی با آرامش در جریانه و تهران بهاری بسیار زیبا را داره می گذرونه   

ما هم سعی می کنیم از همه آنچه در این مدت ازشون دور بودیم نهایت لذت را ببریم  


پی نوشت ۱ : خیلی از دوستان از من پرسیدند که چرا برگشتیم ؟ اگه این سوال را برای کمک به یافتن سوال ذهنی خودتون می پرسید باید بگم این راه حل نیست  چون هر فرد شرایط خاص خودش را داره.تنها چیزی که می تونم بگم اینه که  تجربه زندگی در خارج از مرزهای وطن برای ما در این شرایط زمانی خوشایند نبود 
پی نوشت ۲ : دوستانی که برای من میل می فرستند با شرمندگی بسیار من فرصت جواب گویی به سوالات تک تک دوستان را ندارم چون پسر کوچولوی قشنگم همه وقت من را به خودش اختصاص می ده


نظرات 16 + ارسال نظر
هومن پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://houman001.blogspot.com

امیدوارم هرجا که هستین به همراه خانواده خوب و خوش باشین.
جای ما رو هم خالی کنین.

ممنون از لطف شما
دختر گلتون را از طرف من ببوسید

شهرزاد شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

مریم جان من هم دارم ازبهار تهران نهایت لذت رو میبرم.رادین رو ببوس .

مرسی شهرزاد جان

سعید جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

با سلام
اگه ممکنه یک مقدار در مورد موانع و مشکلاتی که براتون در استرالیا به وجود اومد بنویسین ...من تازه پیگیره آیلس شدم و تازه اول راهم.اگه ممکنه راهنمایی کنید.
با تشکر فراوان از وبلاگ خوبتونُ.موفق و پیروز باشید.

آفتاب تابان دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.theshinysun.blogfa.com

امیدوارم همه چیز به خوبی براتون پیش بره و همیشه از تصمیمتون خرسند باشین
چون ما هم از قبل از اومدن تصمیم برگشت بعد از گرفتن پاس رو داشتیم و تا حالا هم داریم، خیلی دوست دارم از اون چیزها و لحظه هایی که احتمالا باعث بشن به تصمیمت شک کنی برام بگی، چون یه دوره طولانی تری زندگی اینجا رو تجربه کردی و الان داره زندگی ایران رو از دریچه جدیدی می بینی
ممنون

فرهان چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ http://paeezfarhan.blogfa.com

سلام خدا را شکر همه چیز آرومه من از روی کنجکاوی خیلی دنبال این وبلاگ گشتم که آخر پیداکردم مر30 خودم

سیمین- سیدنی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
ما شمارو ندیده و نمی شناسیم خواهش می کنیم از تصمیم تون برامون بنویسید ایا درست بود برگشتتون یا نه؟ اخه تجربه شما خیلی برای ما ارزشمنده....ما هم نصمیم به برگشت داریم ولی می ترسیم..یک بار اشتباه کردیم و با از دست دادن کار و زندگی مون در ایران اومدیم اینجا...حالا واقعا توان اشتباه دوم را هم از نطر مالی و هم از نظر روحی نداریم
کمکمون کنید که اگه برگردیم با توجه به علاقه ای که به ایران داریم... می تونیم زندگی کنیم....من یک پسر 5 ساله دارم ودخترم 2 ماه دیگه به دنیا میاید.....ممنون ارادتمند شما

سلام
تا الان که حدود 4 ماه از برگشت ما می گذره هنوز پشیمون نیستیم و از تصمیمی که گرفتیم راضی ایم
نمی دونم شرایط شما چیه
تنها چیزی که می تونم بکم اینه که تصمیم بازگشت به وطن سخت تر از تصمیم مهاجرت از وطن است
اما وقتی تصمیمتون را گرفتید کارها بسیار ساده تر از مهاجرت از وطن پیش می ره
بهر حال ما سالیان زیادی را در وطنمون زندگی کردیم و شروع مجدد در جایی که همه چیزش برامون آشناست بسیار راحت تر است
امیدوارم هر تصمیمی که می گیرید عامل موفقیت و شادی بیشتر خانواده شما باشه

raha سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://rahamishavam.blogfa.com

سلام lمریم جون!خوبی؟ من کل کل پستهاتو خوندم کلیم حال کردم!دنبال میکنم پستهاتو،منم مدارک فرستادم برا استرالیا.ببین منم یه وبلاگ دارم، لینکت کردم،خوشحال میشم لینکم کنی،خواستی دنبال کنی! شاد و خندون باشی: ) راستی ایران خوش میگذزه؟ خوشحالم همه چی ارومه :) :www.rahamishavam.blogfa.com

فرهان پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ http://paeez1.blogfa.com

سلام چی شد چرا سرنمزنید؟منتظرحضورتان هستم

الهام یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://elhamj.blogfa.com

سلام مریم خانم من از وبلاگ شما خیلی خوشم اومد
با اجازتون لینکتون میکنم

الهام چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://elhamj.blogfa.com

من هنوز چون اجازه نگرفتم لینکتون نکردم

سیمین جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

چه گرد و خاکی وبلاگتو گرفته . چرا دیگه آپدیت نمی کنی؟؟

شهرام یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ق.ظ

سلام ببخشید شما سیتی زن شدید بعد رفتید ؟
ممنون می شوم از جوابتان

نه برای این کار 4 سال اقامت لازمه

فرهان سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://paeez1.blogfa.com

سلام چرا نظر ندادی؟

محیا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://zendegichera.blogfa.com/

سلام
دیگه نمی خواید بنویسید؟؟

پویا شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://puba.persianblog.ir

سلام!
من از خوانندگان وبلاگتون هستم
با اجازه تون لینک تون کردم
خوشحال میشم لینکم کنین
www.puba.persianblog.ir

مسعود جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
پستهای تو وبلاگ ساده و زیباتون رو داشتم میخوندم که چشمم افتاد به عبارت " همه چی آرومه " بد نیست در این آرومی براتون بگم:
من تو یه پروژه گازی مشغول کارم- چند وقت پیش مدیر پروژه با تماس گرفت و در مورد کارهای اجرایی پیمانکاران پروژه پرسید من که تا حدودی با ایشان دوست هستم گفتم ببخشید قبل از اینکه سوالتون رو جواب بدم میشه بفرمایید خواننده این آهنگ که میگه " هم چی آرومه " کیه؟ گفت خوب معلومه آقای طالب زاده است گفتم نمیدونستم بهر حال وقتی آدم میاد تو سایت نمیدونم با اون همه عقب افتادگی از برنامه زمان بندی و تعجیل در راه اندازی پروژه چرا آدم یاد این آهنگ میفقته و شروع کردم به خوندن ادامه این آهنگ گفت یعنی تعطیله گفتم انگار نه انگار جلسه روز قبل اونهمه داد و بیداد راه انداختیم که
بلی اینجا همه چی آرومه ولی این آرومه زیادی آرومه نه؟
ممنون از شما- موفق و پیروز باشید
از مطالب مفیدی که مینویسید نهایت استفاده را خواهیم برد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد